czwartek, 31 grudnia 1998

New Orleans

Nowy Orlean to największe miasto Luizjany. Położony jest w delcie Mississippi. Miasto założyli osadnicy francuscy. Największą atrakcją Nowego Orleanu jest dzielnica zwana French Quarter. Kolorowe kamienice wykończone są koronkowymi balkonami na których jest mnóstwo kwiatów. Główną ulicą, sercem French Quarter jest słynna Bourbon Street na której witaliśmy Nowy Rok. Tak jak w czasie karnawału Mardi Gras na ulicach panowało szaleństwo. Na wszystkich balkonach stali ludzie, a na ulicy był tłum ludzi. Z balkonów zrzucane były kolorowe koraliki głównie kobietom, które pokazały nagi biust.

New Orleans, na placu przed katedrą Saint Louis
Nigdy na serio nie zajmowałem się gotowaniem, dopóki nie zobaczyłem w telewizji jak robi to Emeril Lagasse. Był rok 1996, a Emeril startował z programem "Essence of Emeril". Stał się on w krótkim czasie niekwestionowaną gwiazdą sieci telewizyjnej Food TV. Do dziś mam zachowane jego przepisy, które wtedy drukowałem już z Internetu. Dwa jego powiedzenia "Bam! i "Let's kick it up a notch!" nieodzownie kojarzą się z jego pokazami gotowania.

Gdy w 1998 roku jechałem do Nowego Orleanu, koniecznie postanowiłem odnaleźć tam restaurację, której szefem był Emeril i zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie.

Przed restauracją Emerila
Przypisy:
THE 25 MOST INFLUENTIAL TV CHEFS OF ALL TIME, RANKED

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz